خرید عمده شال و روسری مجلسی کار شده

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

انواع مدل های شال و روسری های مجلسی کار شده دارای چه ویژگی هایی میباشند و برای دریافت لیست قیمت عمده این موارد چگونه اقدام کنیم و بهترین مجموعه فروش عمده این مدل ها کدام مجموعه میباشد.

 

انواع شال و روسری مجلسی

 

تنوع مدلی و سبکی در شال و روسری های مجلسی بسیار زیاد است طراحان شال و روسری و تولیدی های شال و روسری سعی میکنند که همیشه به مدل شال و روسری های بیشترین تنوع طرح را بدهند ولی چیزی که در مورد انواع مدل های مجلسی مطرح است به روز بودن سبک طراحی میباشد که تولیدی های شال و روسری بازار شال و روسری ایران به بهترین شکل ممکن ان را انجام میدهند یکی از مدل شال و روسری های بسیار زیبا و مورد سلیقه همیشه مشتریان مدل شال و روسری کارشده مجلسی میباشند که دارای قیمت های نسبتا بالایی هم در بازار شال و روسری میباشند به دلیل قیمت دوخت و تیراژ بالایی نیز که دارند بسیار کم در بازار شال و روسری تولید میشوند در ادامه بهترین مدل شال و روسری های مجلسی را خدمت شما معرفی مینماییم.

روسری مجلسی کار شده

بهترین مدل شال و روسری های کار شده

 

تعداد مدل شال و روسری های کار شده در بازار شال و روسری بسیار زیاد است ولی بهترین و پرفروش ترین مدل های بازار شال و روسری به شرح زیر میباشد:

  • شال و روسری های ژاکارد کار شده
  • شال و روسری حریر کار شده
  • شال و روسری های ابریشمی کارشده
  • شال و روسری حریر ابریشم کار شده
  • شال و روسری های نخی کار شده

جزو بهترین مدل شال و روسری های کار شده در بازار شال و روسری میباشد در بین موارد ذکر شده مدل شال و روسری های مجلسی مدل شال و روسری های کار شده مجلسی نخی دارای بیشترین میزان فروش ارزان ترین نرخ خرید عمده میباشند.

شال مجلسی کار شده

شال و روسری مجلسی کار شده تک رنگ

 

مدل شال و روسری های مجلسی کار شده در بازار شال و روسری با رنگ بندی های مختلف عرضه شده اند شال و روسری تک رنگ مشکی در در بین مدل شال و روسری های کار شده دارای فروش بالایی میباشند.

شال کار شده

شال و روسری های مجلسی قواره کوچک

 

در بازار شال و روسری بسیاری از خریداران عمده طرفدار شال و روسری های مجلسی قواره کوچک هستند این مدل از شال و روسری ها معمولا با پارچه های مختلف تولید میشوند در رابطه با روسری ها میتوان گفت که روسری های قواره کوچک معمولا دارای پارچه های ساتن یا ساتن ابریشم هستند و در رابطه با شال ها نیز میتوان گفت که بیشتر شال هایی که دارای قواره کوچک هستند با پارچه های ابریشمی تولید میشوند پارچه های ابریشمی معمولا دارای قوارهای ۱۹۰ در ۷۰ هستند که به عنوان شال های قواره کوچک مجلسی فروش بیشتری را دارند.

روسری مجلسی

 

شال و روسری های مزونی کار شده

 

طرح بندی های شال و روسری های مزونی معمولا در مدل های کار شده از سوی تولیدی ها و مراکز پخش عمده عرضه شده اند این مدل از شال و روسری ها مانند اکثر مدل های مجلسی دارای قوارهای بزرگ هستند و تک رنگ هم تولید و عرضه شده اند شال های مزونی کار شده معمولا با قوارهای ۲۲۰ در ۷۰ و روسری های قواره بزرگ معمولا با قوارهای ۱۴۰ سانتی و در بعضی از مدل ها در قوارهای ۱۲۰ عرضه و تولید شده اند مدل های منجوق دوزی شده دانتل دار،گیپور دست دوز جزو پرفروش ترین شال و روسری های مزونی کار شده در بازار هستند.

شال مزونی

ترندهای پرفروش شال و روسری های مجلسی

 

معمولا ترندهای پرفروش شال و روسری مجلسی به شرح زیر میباشند:

  • ترندهای طرح توپی ساده
  • ترندهای طرح پلیسه
  • ترندهای طرح سلطنتی
  • ترندهای طرح سنتی
  • ترندهای فانتزی
  • ترندهای مشکی

از جدیدترین ترندهای و پرفروش ترین ترندهای شال و روسری های مجلسی در بازار میباشند بسیاری از تولید کنندهای شال و روسری سعی میکنند ترندهای بالا را اغلب برای تولید کردن مدل های جدید استفاده نمایند.

شال مجلسی

شال مجلسی ارزان برند چینی

 

در مدل شال های مجلسی رنگ های مشکی و طوسی و قهوه ای از رنگ های پرتقاضا نسبت به سایر مدل رنگ ها میباشند مدل شال های گیپور در قوارهای سه متری و در مدل های جدید با قوارهای چهار متری نیز از پرانتخاب ترین مدل شال های مجلسی هستند برندهای توتو و میس اسمارت از برندهای عرضه کننده مدل شال های گیپور مجلسی میباشند. برای خرید و دیدن مدل های جدید میتوانید با کارشناسان مجموعه گستر اسکارف در ارتباط باشید.

شال مجلسی

لیست قیمت شال و روسری کار شده

 

برای دریافت لیست قیمت عمده انواع شال و روسری های کار شده میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه گستر اسکارف در ارتباط باشید و قیمت عمده انواع شال و روسری های مجلسی را دریافت نمایید.

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *