تولیدی و عمده فروشی روسری ایرانی

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

مراکز پخش و عمده فروشی روسری ایرانی معمولا با چه قمیتی مدل های خود را عرضه میکنند؟ بهترین برندهای عرضه کنند روسری های ایرانی چه برندهایی میباشد و برای خریدعمده این روسری ها چکونه اقدام نماییم؟

 

انواع روسری های ایرانی

 

روسری های ایرانی از بیشترین تنوع قیمتی را در بازار دارا هستند یکی از تمایزات و ویژگی های مدل روسری های ایرانی دارا داشتن الگوهای بسیار شیک و ترندهای مدلی بسیار زیبا میباشد که این یکی از نقاط قوت مدل روسری های ایرانی نسبت به روسری های خارجی میباشد که باعث شده است در بازار بتوان با قیمت های بسیار مختلف این طرح از روسری ها را خریداری نمود داشتن ترندهای بسیار زیبا میباشد یکی از مدل روسری هایی که همیشه در بازار روسری میتوان در چهار فصل سال ان را خریداری نمود طرح های روسری نخی در قوارهای ۱۴۰ سانتی متری میباشد که در همه فصل سال در بازار شال و روسری یافت میشود.

روسری ایرانی

روسری های ایرانی با پارچه های خارجی

 

در بازار شال و روسری بسیاری از مدل شال و روسری های بازار هستند که با پارچه های خارجی توسط برندها و تولیدی های روسری عرضه و تولید میشوند پارچه های خارجی روسری های ایرانی به دو دسته تقسیم میشوند دسته اول پارچه های ترک و باکیفیت هستند و دسته دوم مدل روسری های ایرانی با پارچه های چینی هستند که با انها مدل روسری های ارزان باکیفیت را تولید میکنند بسیاری از مدل های تولید شده توسط تولید کنندهای روسری در طرح های ارزان با پارچه های چینی تولید میشوند پارچه های نخی درجه دو چینی از جمله پارچه هایی میباشند که اکثر مدل روسری های ایرانی ارزان قیمت با انها تولید میشوند.

مینی اسکارف

برندهای تولید کننده روسری ایرانی

 

اما برندهای زیادی در بازار شال و روسری فعالیت میکنند که بعض از برندها چندان مطرح نیستند ولی مدل های تولید شده از این برندها بسیار باکیفیت و دارای طرح بندی بسیار شیک و لوکس میباشد اگر بخواهیم برترین برندهای تولید کنند روسری های ایرانی را معرفی نماییم میتوان به برندهای زیر اشاره کرد.

  • روسری های برند گستر اسکارف
  • روسری های برند سیمارو
  • روسری های برند ماچو
  • روسری های برند میس اسمارت
  • روسری های برند لورنزو
  • روسری های برند رومانو

میتوان این برندهارا جزو موفق ترین برندهای بازار روسری دانست اغلب مدل های تولیدشده در برندهای نام برده شده از کیفیت بالای طرح و پارچه برخوردار هستند و طبعیتا قیمت خرید عمده بالایی را نیز دارند.

عمده فروشان روسری در بازار

 

یکی از مراکزاصلی پخش روسری بازار ۱۵ خرداد تهران و بازار جعفری میباشد اکثر عمده فروشان و بنکداران شال و روسری در این بازار فعالیت دارند معمولا عمده فروشان و بنکداران شال و روسری سعی برای عرضه عده انواع روسری مدل های پرفروش سایر برندهای ایرانی را عرضه میکنند و قیمت های رقابتی بسیار خوبی را نیز دارند برای گالری داران و خریداران عمده تهیه روسری از این عمده فروشان میتواند بسیار باصرفه تر باشد چون میتوانند با قیمت های مناسبی انواع روسری های پرفروش برندهای ایرانی و بعضا خارجی مانند روسری های برند ترک و چینی را خریداری نمایند.

روسری ترک

کالکشن های طرحی روسری های ایرانی

 

پرفروش ترین کالشکن های طرحی روسری های ایرانی به شرح زیر است:

  • کالشکن های طرحی روسری های مجلسی
  • کالشکن های طرحی طرحی روسری های اسپرت
  • کالشکن های طرحی روسری های دخترانه
  • کالشکن های طرحی روسری های ساده
  • کالشکن های طرحی روسری های بافت
  • کالکشن های طرحی روسری های چهار فصل

از جمله مدل های طرحی کالشکن های پرفروش روسری های ایرانی در بازار شال و روسری محسوب میشوند که بیشتر تولیدی ها و برندهای شال و روسری همیشه تولید این مدل از روسری ها را همیشه در اولویت خود قرار میدهند.

روسری قواره بزرگ

روسری های ایرانی ارزان قیمت

 

مدل های طرحی روسری های ارزان قیمت در بازار شال و روسری در مدل های ایرانی اکثرا جزو طرح های ساده و قواره ۱۲۰ میباشند بیشتر روسری ها طرح دار و بصورت چاپ طرح های الگویی بر روی انها حک شده اند و اغلب دارای چاپ دیجیتالی نیستند و بسیاری از تولیدی روسری ها برای مقرون به صرفه شدن قیمت عمده سعی میکنند که این طرح از روسری ها را با پارچهای نخی و حریر تولید نمایند.

روسری برند ایرانی

طرح بندی های جدید روسری های ایرانی

 

بیشتر مدل های طرحی روسری های ایرانی در بازار شال و روسری شامل طرح های فانتزی و مدل های اسپرت میباشند این روسری ها دارای قوارهای ۱۲۰ الی ۱۴۰ سانتی اغلب در بازار شال و روسری میباشند و ییشتر با پارچه های نخی و حریر تولید و عرضه میشوند این روسری ها با کیفیت های اغلب درجه یک الی درجه دو در بازار به فروش میرسند کیفیت نخ به کار رفته در روسری های ایرانی متنوع و مختلف میباشد و در مدل های بافیمت بالا جنس پارچه به کار رفته در روسری ها بسیار بالا میباشد.

پخش روسری

خرید عمده روسری های ایرانی

 

مجموعه شال و روسری گستراسکارف یکی از مراکز پخش روسری های برندهای ایرانی هست که علاوه بر برند خود انواع روسری های برندهای مطرح و حتی برندهای نوپا و خوش فروش بازار را با قیمت های عالی عرضه میکند برای خرید و دیدن مدل روسری های برندهای مختلف و همچنین برند گستر اسکارف میتوانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرام مجموعه عضو شوید.

روسری ایرانی

پرتولیدترین روسری های ایرانی

 

در بازار شال و روسری پرتولیدترین روسری های ایرانی شامل مدل های طرحی مقرون به صرفه ای هستند که دارای پارچه های نخی و حریر میباشند بیشتر این مدل روسری ها در بنکدارای ها و مراکز عمده فروشی با طرح بندی های مختلف مانند طرح های فانتزی،سنتی و ساده تولید شده اند و بیشتر عمده فروشان و بنکداری شال و روسری ها این مدل های طرحی را عرضه میکند و بیشترین تیراژ تولیدی های شال و روسری نیز از همین مدل های طرحی میباشد.

روسری ایرانی ارزان

نمایندگی عرضه روسری های برند ایرانی

 

بسیاری از خریداران عمده انواع روسری های ایرانی تمایل دارند که انواع روسری های خود را به طور مستقیم از نمایندگی یا تولیدی خریداری کنند مدل روسری هایی که نمایندگی ها عرضه میکنند معمولا با حداقل قیمت رقابتی عرضه میشود و اکثرا طرح بندی های جدیدی را نیز دارند یکی از اصلی ترین نمایندگی های عرضه کننده انواع روسری های برند مجموعه شال و روسری گستر اسکارف ایران میباشد که عرضه مستفیم بسیاری از برندهای روسری های ایرانی را بدون واسطه انجام میدهد.

روسری برند

لیست قیمتی انواع روسری های تولید ایران

 

انواع روسری های ایرانی دارای لیست قیمتی عمده زیر میباشند:

  • روسری های با کالشکن های طرحی مجلسی ۹۸۰۰۰ الی ۱۴۸۰۰۰
  • روسری های باکالشکن های طرحی اسپرت ۸۰۰۰۰ الی ۱۲۸۰۰۰
  • روسری های کالشکن های طرحی دخترانه ۴۰۰۰۰ الی ۴۸۰۰۰
  • روسری های طرحی ساده ۴۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰
  • روسری های چهار فصل ۶۵۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰

در بازار شال و روسری دارای قیمت هستند برای دریافت لیست قیمتی به روزتر میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *