خرید عمده شال ساندویچی قواره بزرگ

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

انواع شال های هنرمندی یا ساندویچی در بازار شال و روسری چگونه هستند و برای خرید عمده و دریافت لیست قیمت عمده انواع مدل شال ها چکونه اقدام نماییم و با چه شمارهایی در تماس باشیم؟

 

انواع شال های ساندویچی

شال های ساندویچی جزو قدیمی ترین مدل شال های بازار شال و روسری میباشند این طرح از شال ها جزو طرح های ساده بازار شال و روسری محسوب میگردند کیفیت طرح پارچه در شال های ساندویچی با یکدگیر متفاوت میباشند و مدل شال هایی که داری قیمت بالایی هستند معمولا اکثر شال های ساندویچی ارزان قیمت بازار محسوب میشوند البته این مدل از شال ها با مدل های پارچه ای مختلفی در بازار شال و روسری وجود دارند از انواع شال های ساندویجی در بازار شال و روسری میتوان به:

  • شال های ساندویچی کنفی
  • شال های ساندویچی سوپر نخ
  • شال های ساندویچی حریر
  • شال های ساندویچی حریر نخ

از جمله مدل های پرفروش شال های ساندویجی در بازار شال و روسری میباشند نام دیگر شال های ساندویجی در بازار شال و روسری مدل شال های هنرمندی میباشند.

شال ساندویچی

جدیدترین طرح های شال های ساندویجی

مدل های جدیدشال های ساندویچی در بازار شال و روسری کمی نسبت به مدل های ساده جذاب تر میباشند از جدیدترین شال های ساندویچی در بازار شال و روسری میتوان به شال های طیفی ساندویچی اشاره نمود این طرح از شال های دارای رنگ های به شکل طیف میباشند و بسیار خاص وجذاب میباشند این طرح از شال ها اکثرا در بازار شال و روسری دارای قواره دو نیم متری الی سه متری میباشند.

 

ارزان ترین شال های ساندویجی بازار کدام مدل از شال های ساندویچی میباشند؟

شال های ساندویچی ارزان قیمت بازار جزو مدل های کنفی میباشند شال های کنفی ساندویچی از ارزان ترین مدل شال های ساندویچی در بازار میباشند که عموما در قوارهای سه متری در بازار شال و روسری خرید میشوند.

شال طیفی

شال های چروک قواره بزرگ

مدل شال های چروک قواره بزرگ یکی از پرفروش ترین مدل شال های ساده در بازار شال و روسری میباشند طرح چروک بر روی این شال ها بسیار خاص و جذاب است و باعث شده است که در بین خریداران عمده همیشه طرفدار داشته باشد این طرح از شال ها در مدل های طیفی بسیار خاص و منحصر به فرد میباشند و مدل های طیفی شال های چروک جزو جدیدترین و پرفروش ترین مدل شال های چروک در بازار میباشند.

شال چروک

شال های سوپر نخ هنرمندی

یکی از پرفروش ترین مدل شال های بازار که معمولا بسیار گران قیمت هستند مدل شال های سوپر نخی میباشند این طرح از شال ها دارای قوارهای سه متری و در رنگ بندی های مختلف در بازار شال و روسری عرضه شده اند جنس نرم پارچه و پنبه ای که این طرح از شال ها دارند باعث شده است که این طرح از شال ها بسیار خاص و پرفروش باشند.

شال نخی

قیمت شال های ساندویچی

لیست قیمت عمده شال های ساندویچی در بازار شال و روسری به شرح زیر است:

  • شال های هنرمندی کنفی۱۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰
  • شال های ساندویجی سوپر نخ ۲۵۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰
  • شال های ساندوجی حریر ۲۷۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰
  • شال های سوپر نخ هنرمندی ۴۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰
  • شال های چروک قواره بزرگ ۱۵۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰

در بازار شال و روسری دارای قیمت هستند برای دریافت لیست قیمت به روز تر میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه گستر اسکارف در ارتباط باشید.

 

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *