لیست قیمت انواع روسری ساتن

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

تنوع مدلی در روسری های ساتن بسیار زیاد است میخواهیم جدیدترین روسری های ساتن و لیست قیمتی روسری های ساتن ایرانی و خارجی را در بازار بررسی نماییم.

انواع روسری ساتن

تنوع مدلی در روسری های ساتن بسیار بالا است اکثر روسری های ساتن در بازار شال و روسری استفادهای مجلسی دارند بنابراین اغلب ترندهایی که در بازار از روسری های ساتن یافت میشود تقریبا ساده یا مجلسی میباشند کیفیت پارچه ساتن نیز عامل تمایز قیمتی در روسری های طرح ساتن است اغلب روسری های ساتنی که پارچهای باکیفیت بالایی را دارند قیمت های بالایی را نیز دارا هستند از انواع مدل های روسری های ساتن در بازار میتوان به:

  • روسری های ساتن قواره ۹۰ تک رنگ
  • روسری های ساتن براق مجلسی قواره ۱۱۰
  • روسری های ساتن ساده سه گوش قواره ۹۰
  • روسری های ساتن طلاکوب قواره ۱۰۰ اشاره نمود
  • روسری های ساتن بچگانه

 

در بین مدل های نام برده شده میتوان روسری های ساتن طلاکوب را گران قیمت ترین مدل از روسری های ساتن دانست اغلب روسری های ساتن طلاکوب در مدل های مجلسی میباشند و اکثرا نیز قواره بیشتر از ۱۰۰ سانتی متر هم ندارند در بعضی از مدل های جدید میتوان طرح های سه گوش هم از روسری های ساتن در بازار دید در ادامه راجب مدل های دیگر روسری های ساتن مجلسی صحبت خواهیم کرد.

روسری های ساتن براق مجلسی

از دیگر مدل های پرفروش روسری های ساتن میتوان به طرح های مجلسی روسری های براق ساتن اشاره نمود این مدل از روسری ها را میتوان جزو طرح های روسری ساتن ساده دانست این مدل از روسری های نیز به علت کم یاب بودن پارچهای شان اکثرا دارای قیمت های بالایی در بازار میباشند.

روسری ساتن براق

روسری های ساتن تک رنگ

طرح های روسری های ساتن تک رنگ را اکثرا میتوان در جین بندی های دوتایی الی سه تایی در بازار خریدارای نمود این طرح از روسری ها دارای رنگ بندی میباشند ولی معمولا روسری های ساتن رنگ مشکی در مدل های تک رنگ از فروش بسیار بالایی بهره مند میباشند.

روسری ساتن مشکی

 

روسری های سه گوش ساتن

از مدل های دیگر روسری های ساتن میتوان به طرح های سه گوش اشاره نمود طرح های روسری های ساتن سه گوش اکثرا در قوارهای ۹۰ در بازار موجود هستند و بیشتر استفادهای مجلسی را دارند و کمتر شاهد طرح های اسپرت بر روی انها هستیم.

روسری ساتن سه گوش

لیست قیمت انواع روسری ساتن

قیمت روسری های ساتن در بازار به شرح زیر میباشد:

  • روسری های ساتن مجلسی ایرانی ۱۸۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰
  • روسری های ساتن چینی درجه یک ۱۴۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰

دقت داشته باشید قیمت های فوق ممکن است دچار تغییر شوند لذا برای دریافت لیست قیمت اصلی میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

 

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *