پخش عمده شال بافت زنانه ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

معمولا بانزدیک شدن به فصول سرد سال خرید شال های بافت و کانوایی در بازار شال و روسری بسیار زیاد میشوند در ادامه بهترین مدل شال های بافت و قیمت انها را نیز بررسی میناییم.

 

پخش اصلی شال بافت زنانه

 

مراکز پخش اصلی شال های بافت زنانه معمولا با همکاری تولیدی ها سعی میکنند مدل شال های بافتی را عرضه کنند که حداقل قیمت عمده و رقابتی را داشته باشند مهم ترین ویژگی که شال های بافت تولیدی های ایرانی را دارند قیمت ارزان و مقرون به صرفه میباشد شال های بافت ساده از مدل هایی است که تولید بسیار بالایی را دارد و مراکز پخش سعی میکنند همیشه این مدل ها را در انبار خود داشته باشند مهم ترین ویژگی که یک مرکز پخش اصلی باید داشته باشد قیمت مقرون به صرفه است.

شال بافت

انواع شال بافت در بازار

 

شال های بافت در بازار شال و روسری با قیمت های مختلفی به فروش میرسند در این بین مدل شال های بافت ایرانی در فصول سرد سال دارای کیفیت های طرحی بسیار مختلف هستند که بعضا قیمت های مختلفی را بنا به کیفیت طرح و مدل دارند کیفیت بافت و کانوا نشان دهنده مرغوبیت مدل شال های بافت میباشد علاوه بر مدل شال های بافت ایرانی مدل شال های بافت ترک هستند که در بازار پرفروش هستند و مرغوبیت کانوا و بافت در انها بسیار زیاد است و اکثرا نیز در قوارهای دو نیم متری الی سه متری در بازار به فروش میرسند.

بسیاری از خریداران عمده شال های بافت و زمستانه به دنبال خرید ارزان شال های بافت میباشند معمولا مدل های ارزان قیمت شال های بافت جزو مدل شال های چینی میباشند که در بازار به علت تفاوت قیمتی که با شال های بافت ایرانی و ترک دارند بسیار پرفروش میباشند اما کیفیت قابل قبولی را ندارند ولی طرح های زیبایی را برعکس کیفیت بافت یا کانوا دارا هستند.

شال بافت ارزان

شال های بافت تک رنگ زنانه

 

یکی دیگر از مدل شال های بافت که بسیار دارای قیمت مناسب هستند شال های بافت تک رنگ میباشند این مدل از شال ها عمدتا در جین بندی های دوتایی و سه تایی در بازار به فروش میرسند و رنگ بندی های قرمز،مشکی،قهوای،سرمه ای رنگ بندی هایی هستند که در مدل شال های بافت زنانه تک رنگ بسیار پرفروش و پرتقاضا میباشند.

شال بافت ارزان

پرفروش ترین شال های بافت

 

فروش شال های طرح بندی های ریشه دار،ریشه پرزی،و شال های بافت پلیسه که جزو جدیدترین شال های بافت در بازار میباشند از مدل شال های دیگر بسیار بیشتر است. این مدل از شال ها در بازار شال و روسری تهران با قیمت های مختلفی به فروش میرسند که قواره و جنس کانوا و بافت از عوامل تاثر گذار در قیمت انها است.

شال بافت ارزان

ارزان قیمت ترین شال های بافت

 

ارزان قیمت ترین مدل شال های بافت در بازار مدل شال های بافت چینی هستند که در قوارهای ۲۲۰ الی ۷۰ در بازار شال و روسری هستند معمولا این طرح از شال های بافت دارای جنس پارچه های نسبتا ضعیف ولی دارای قیمت های ارزان میباشند بیشتر ارزان سراها و فروشندگان سیار شال و روسری نیز در فصول سرد سال اغلب به دنبال مدل شال های بافت مقرون به صرفه و ارزان میباشند که قطعا برای خرید عمده گزینه مناسبی هستند.

شال بافت

لیست قیمت عمده شال بافت

 

لیست قیمت شال بافت در بازار شال و روسری به دو گونه است گونه اول لیست قیمتی عمده شال های بافت از تولیدی ها میباشد و در گونه دوم لیست قیمتی مراکز پخش میباشد در ادامه قیمت عمده انواع شال های بافت را بدون واسطه شرح خواهیم داد.

  • شال های بافت کانوایی درجه یک قواره بزرگ ۶۵۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰
  • شال های بافت درجه دو ۵۵۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰
  • شال های بافت قواره کوچک درجه یک ۶۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰
  • شال های بافت ساده تک رنگ ۶۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰

دارای قیمت میباشند

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *