پخش کنندگان شال نخی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

مرکز اصلی پخش عمده انواع شال های ارزان قیمت در ازار شال و روسری چگونه است و برای خرید عمده انواع شال های ارزان قیمت و دیدن لیست قیمت عمده این طرح ها چگونه اقدام نماییم؟

 

پخش بدون واسطه انواع شال نخی

 

مراکز پخش و عمده فروشی های زیادی در بازار شال و روسری هستند که مدل های طرحی مختلف را عرضه میکنند اما بسیاری از خریداران همواره به دنبال مدل شال های نخی میباشند مدل شال های زناه با پارچه های نخی در چهار فصل سال در بازار شال و روسری ایران پرفروش میباشند نکته مهم در رابطه با مدل شال های نخی این است که این مدل شال ها معمولا در فصول سرد با پارچه های ضخیم تولید و در فصول گرم سال  مراکز پخش سعی میکنند که مدل شال هایی را در بازار شال و روسری عرضه کنند که در وهله اول جزو طرح های فانتزی و پرفروش و در وهله دوم جزو جدیدترین مدل های بازار باشند یکی از مهم ترین تمایزهایی که خرید در مراکز پخش را برای خرید بسیار ایده ال کرده است پخش مدل های گلچین شده و پرفروش بازار شال و روسری میباشند در این صورت خرید از سوی خریداران عمده با تنوع طرحی بالا انجام میگیرد

 

مراکز پخش بدون واسطه شال های زنانه با چه قیمت هایی مدل های خود را عرضه میکنند؟

معمولا این مراکز عمده فروشی حداقل قیمت عمده عرضه را روی محصولات خود میگذارند به همین خاطر فروش بسیار بالایی را دارند و خریداران عمده نیز میتوانند با حداقل قیمت عمده مدل های خود را خریدارای کنند.

شال ارزان قیمت

شال های نخی پرفروش

 

تنوع مدلی در شال های نخی بسیار زیاد است اما معمولا پرفروش ترین مدل ها طرح های شال نخی میباشد طرح های دیجیتالی از مدل های نخی بسیار در بازار پرفروش میباشند اکثر این شال ها در قوارهای ۲۲۰ در ۷۰ عرضه و تولید شده اند و کیفیت طرح های مختلفی را نیز دارا هستند.

 

طرح های پرفروش شال های نخی کدام اند؟

معمولا در مدل شال های نخی طرح های ارزان قیمت از فروش بالایی بهره مند هستند معمولا طرح های ارزان قیمت طرح های اسپرت مدل شال های نخی میباشند طرح های ابرنگی،حیوانات،طبیعت،فضایی از جمله این طرح های ارزان قیمت میباشند. اکثرا این مدل از شال ها نیز تک سلفون و در جین بندی های دوتایی و سه تایی عرضه شده اند.

شال چینی

تولیدکنندگان انواع شال نخی

 

تولید کنندگان شال های نخی برای مقرون به صرفه شدن قیمت تمام شده مدل شال های نخی معمولا با استفاده از پارچهای مختلف درجه و یا سه دست به تولید انواع شال های نخی میزند هزینه دوخت و چاپ نیز از دیگز از هزینهای تولید شال های نخی میباشد که برای تولیدکنندگان هزینه بردار است به علت رقابتی بودن بازار شال و روسری ایران اکثر طرح های شال نخی با قیمت باسودهای بسیار کم برای تولیدکنندگان به فروش میرسد. البته علاوه بر مدل های ارزان قیمت مدل های باکیفیت و گران قیمت هم در بازار یافت میشوند که از لحاظ طرح و مدل در سطح بالایی قرار دارند.

 

شال نخی ارزان

مرکز پخش شال های نخی ارزان

 

بازار پوشاک ایران بسیار وسیع و گسترده میباشد و به علت رقابت بالا قیمت های مختلفی را نیز در ان شاهد هستیم در این بین مراکز پخش شال و روسری نیز از فروش بسیار بالایی در بازار بهره مند هستند اکثر این مراکز پخش سعی در عرضه طرح و مدل هایی دارند که قیمت ارزان و کیفیت مناسبی داشته باشند بنابراین این مراکز برای خرید عمده بسیاری از فروشندگان سیار و گالری داران مناسب هستند.

 

پخش روسری

طرح های پرفروش انواع شال نخی

 

مدل های طرحی زیر را میتوان جزو پرفروش ترین مدل شال های نخی قیمت مناسب در بازار شال و روسری دانست:

  • شال های نخی چاپی
  • شال های نخی ساده
  • شال های نخی مجلسی
  • شال های سوپر نخی
  • شال های مزونی مجلسی
  • شال های مجلسی مشکی
  • شال های چاپ خیس نخی
  • شال های دخترانه
  • شال های بچگانه

از جمله طرح های ارزان بازار شال و روسری میباشند که در طرح های متنوع و با قیمت های خوب در بازار شال و روسری را دارا میباشند و بیشتر تولیدی ها نیز بعضا مدل های اختصاصی از این طرح ها را تولید میکنند.

روسری چهار فصل

شال های نخی چینی ارزان قیمت

 

مدل شال های چینی ارزان قیمت در بازار شال و روسری جزو طرح های مقرون به صرفه میباشند این مدل از شال ها با داشتن تنوع طرح بسیار بالا باعث شده اند که اکثر خریداران عمده شال و روسری همیشه از مدل شال های چینی ارزان قیمت در سبد خرید خود داشته باشند معمولا فروشندگان سیار شال و روسری و ارزان سراها طرفداران مدل شال های چینی ارزان قیمت در بازار شال و روسری هستند این طرح از شال ها در جین بندی های دو تایی وسه تایی با قیمت های مناسب در بازار شال و روسری عرضه شده اند.

شال نخی

خرید عمده شال های چینی ارزان قیمت بدون واسطه

 

شال های چینی را میتوان جزو مدل هایی دانست که در بازار شال و روسری همواره پرطرفدار بوده اند عامل جذابیت مدل شال های چینی قیمت ارزان و مقرون به صرفه انها و تنوع طرحی بالای این مدل از شال ها در بازار میباشند این مدل از شال ها در جین بندی های دوتایی و سه تایی توسط بنکداری های شال و روسری عرضه میشوند و دلیل فروش انها قیمت پایین انها نسبت به مدل شال های تولید داخل میباشند گستردگی تنوع مدل شال های چینی زیاد است اما محبوب ترین مدل شال های چینی مدل شال هایی میباشند که دارای پارچه های نخی هستند و طرح های فانتزی و اسپرت را دارند این مدل از شال ها همواره رقیب مدل شال های ایرانی زنانه هستند و فروش بالایی را نیز نسبت به این مدل ها در صورتی که قیمت پایینی داشته باشند دارند.

شال ارزان قیمت

شال های نخی دارای چه پارچه هایی هستند؟

 

معمولا اغلب مدل شال های نخی ارزان قیمت را با جنس پارچه های نخی و حریر تولید میکنند این مدل از پارچه ها به علت قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای که دارند همیشه از سوی تولیدی های شال و روسری عرضه میشوند طرح های ساده و مدل های طرحی چاپی و دیجیتالی از جمله مدل های پرفروش شال های نخی ارزان قیمت در بازار شال و روسری به حساب می ایند.

فروش عمده شال

لیست قیمت شال نخی ارزان

 

مدل های ارزان قیمت شال به دو شیوه در بازار شال و روسری ایران یافت میشوند اول مدل شال های نخی تولید داخل و دوم مدل شال های چینی که در بازار با قیمت های بسیار ارزان یافت میشوند لیست قیمتی انها به شرح زیراست.

  • شال های نخی چاپی ۷۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰
  • شال های نخی ساده ۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰
  • شال های نخی مجلسی ۷۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰
  • شال های سوپر نخی ۸۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰
  • شال های مزونی مجلسی ۹۰۰۰۰ الی ۹۵۰۰۰
  • شال های مجلسی مشکی ۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰
  • شال های چاپ خیس نخی ۶۰۰۰۰ الی ۶۸۰۰۰
  • شال های دخترانه ۳۵۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰
  • شال های بچگانه ۴۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰

برای دریافت لیست قیمتی جدیدتر و به روزتر از مدل های شال های ایرانی و خارجی میتوانید در کانال یا پیج اینستاگرام مجموعه گستر اسکارف عضو شوید و از اخرین مدل ها و قیمت ها اطلاع کسب نمایید.

 

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *