خرید عمده جدیدترین شال های پلیسه

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

جدیدترین شال های پلیسه در بازار شال و روسری معمولا جزو شال های دیجیتالی و ساده محسوب میشوند که در ادامه در رابطه با جدیدترین طرح های شال های پلیسه و قیمت های ان توضیح خواهیم داد.

انواع شال پلیسه جدید در بازار

میتوان طرح پلیسه را یکی از تزیینات شال و روسری دانست که جذابیت خاصی را به مدل شال یا روسری ها میدهد معمولا زدن پلیسه بر روی انواع شال ها جذابیت انها را دوچندان میکند به خصوص در مدل های طرح دیجیتال که باعث میشود زیبایی این طرح از شال ها دوچندان شود پلیسه ها نیز انواعی دارند که میتوان به:

  • پلیسه مربعی
  • پلیسه ریز
  • پلیسه کرکره ای

اشاره کرد که اکثر روسری شال های این نوع پلیسه ها دیده میشود.

پرفروش ترین شال های پلیسه کدام مدل ها در بازار هستند؟

شال های پلیسه نخی طرح دیجیتال جزو پرفروش ترین مدل شال های پلیسه در بازار میباشند که اکثر در جین بندی های دوتایی و سه تایی در بازار فروخته میشوند و جزو مدل های خوش خرید پلیسه هستند. بعد از مدل شال های پلیسه نخی مدل های:

  1. شال های حریر پلیسه
  2. شال های حریر نخ پلیسه
  3. شال های ژاگارد پلیسه

دارای فروش بالایی میباشند.

شال پلیسه

شال های طرح دار پلیسه

طرح های شال های پلیسه با طرح های ساده کمی متفاوت است معمولا شال های طرح دار پلیسه در بازار از مدل های شلوغی نمیباشند و طرح های ملایم و خلوتی هستند به این دلیل که باید حک پلیسه در انها به خوبی دیده شود و جذابیت داشته باشند بنابراین طراح های شال و روسری سعی میکنند مدل شال هایی که قرار است پلیسه باشد را کمی ساده تر طراحی نمایند.

شال پلیسه نخی

شال های تک رنگ پلیسه

یکی دیگر از حذاب ترین مدل شال های بازار در مدل های پلیسه شال های تک رنگ میباشند طرح های شال پلیسه نخی تک رنگ نیز جزو مدل های پرفروش طرح های تک رنگ پلیسه محسوب میشوند.

کدام رنگ از مدل شال های پلیسه تک رنگ از پرفروش تر است؟

معمولا مدل شال های مشکی تک رنگ از همه مدل رنگ های دیگر پرفروش تر است.
.

شال پلیسه

خرید عمده شال های پلیسه

برای خرید شال و دیدن مدل های جدید انواع شال های پلیسه میتوانید در کانال تلگرامی مجموعه گستراسکارف عضو شوید و از مدل ها دیدن نمایید مجموعه شال و روسری گستراسکارف بهترین مدل شال های پلیسه را بارزان ترین قیمت عرضه میکند.

 

 

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *