خرید عمده روسری ساتن ابریشم مشکی

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

از اکثر روسری های ساتن ابریشم برای مصارف مجلسی استفاده مینمایند میخواهیم بهترین مدل های روسری های ساتن ابریشم را در انواع طرح های مختلف مانند مشکی بررسی نماییم.

 

انواع روسری ساتن ابریشم در بازار

 

اکثر روسری های ساتن ابریشم در بازار از تنوع طرح های بسیار مناسبی بهره مند هستند در بازار شال و روسری مدل روسری های ساتن ابریشم از لحاظ قیمتی به دستهای مختلفی تقسیم میگردند کیفیت پارچه در روسری های ساتن ابریشم بسیار مهم است در مدل های کم کیفیت روسری های ساتن ابریشم معمولا بسیار دارای پارچه لیز و همچنین در اثر شست و شو مکرر پارچه اکثر این روسری ها کرک و ضعیف خواهند شد. از انواع روسری های ساتن ابریشم که در بازار از فروش بسیار بالایی بهره مند میباشند میتوان به:

  • روسری های ساتن ابریشم مشکی دست دوز
  • روسری های ساتن ابریشم ساده
  • روسری های ساتن ابریشم کار شده
  • روسری های ساتن ابریشم تک رنگ

جزو مدل های پرانتخاب میباشند در این بین طرح های روسری های مشکی ساتن ابریشم فروش بسیار بالایی را به عنوان روسری مجلسی در بازار دارا هستند و اکثرا در مدل های تک رنگ به فروش میرسند.

روسری ساتن ابریشم

روسری های ساتن ابریشم تک رنگ

 

از روسری های بسیار پرفروش ساتن ابریشم مدل های تک رنگ میباشد که در جین بندی های دو الی سه تایی نیز به فروش میرسند رنگ مشکی یکی از رنگ های بسیار پرانتخاب در روسری های تک رنگ ساتن ابریشم میباشد. این روسری های اکثرا دارای طرح های ساده ای هستند و در مدل هایی که طرح بندی دارند هم اغلب زیاد دارای طرح بندی های شلوغ نمیباشند. از پرفروش ترین طرح بندی های روسری های ساتن مشکی تک رنگ میتوان به:

  • طرح های سلطنتی
  • طرح های بته جقه ای
  • طرح های نگین دار
  • طرح های دور دست دوز ساده

موارد فوق جزو طرح های پرفروش روسری های ساتن ابریشم تک رنگ میباشند.

روسری ساتن

ارزان ترین روسری های ساتن ابریشم

ارزان ترین روسری های ساتن ابریشم در بازار شال و روسری طرح بندی های روسری های ساتن ابریشم ساده هستند که عموما در قوارهای ۱۲۰ و ۱۴۰ در بازار عرضه شده اند و در جین بندی های دوتایی و سه تایی نیز معمولا در بازار به فروش میرسند یکی از رنگ بندی های بسیار پرفروش روسری های ساتن ابریشم رنگ مشکی میباشد.

فروش روسری

لیست قیمت انواع روسری ساتن ابریشم

 

لیست قیمت انواع روسری های ساتن ابریشم معمولا بر اساس کیفیت در طرح و مدل و همچنین قواره و سایز پارچه میباشد اکثر روسری های ساتن ابریشم در مدل های تک رنگ مشکی و در مدل های دیگر دارای قوارهای ۱۴۰ سانتی متری میباشند که قوارهای بزرگ این مدل از روسری ها نیز باعث جذابیت دوچندان این روسری ها نیز شده است.لیست قیمت انواع روسری های ساتن ابریشم به شرح زیر است.

  • روسری های ساتن ابریشم قواره ۱۴۰ تک رنگ مشکی ایرانی ۳۳۰۰۰ الی ۵۳۰۰۰
  • روسری های ساتن ابریشم دست دوز ایرانی ۴۳۰۰۰ الی ۵۸۰۰۰
  • روسری های ساتن ابریشم مشکی ساده ۳۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰

 

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *