خرید عمده روسری نخی تک رنگ مشکی

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

روسری های نخی تک رنک همیشه در بازار شال و روسری خریدار دارند به خصوص در مدل های نخی قواره ۱۴۰ در ادامه لیست قیمت انواع روسری های نخی مشکی قواره بزرگ را بررسی مینماییم.

روسری های تک رنگ مشکی

 

در بازار شال و روسری روسری اکثر برندها سعی میکنند مدل روسری های تولید شده خود را بصورت تک رنگ تولید نمایند دلیل این کار هم ایجاد تنوع طرحی بالا میباشد یکی از رنگ هایی که در بازار شال و روسری در چهار فصل سال دارای فروش و تقاضای بسیار بالا است رنگ مشکی است زیبایی که این رنگ دارد باعث شده است تمامی برندهای روسری ایرانی و خارجی همیشه رنگ بندی مشکی را جزو کالشکن های طرحی خود قرار دهند و مدل های الگویی را طوری طراحی نمایند که متناسب با رنگ بندی مشکی باشد.

بهترین روسری های مشکی بازار کدام مدل روسری ها میباشند؟

بهترین مدل روسری های مشکی بازار را میتوان مدل روسری های حریر و نخی دانست این طرح از روسری ها جزو بهترین و پرانتخاب ترین مدل روسری های مشکی بازار هستند و در قوارهای ۱۴۰ سانتی از فروش بسیار بالایی بهره مند میباشند.

روسری نخی مشکی

روسری های مشکی تک رنگ نخی

 

طرح های نخی روسری همیشه در بازار شال و روسری از فروش بالایی بهره مند هستند طرح های نخی در فصول گرم سال نازک و در فصول سرد سال ضخیم میباشند که به اصطلاح به انها روسری های پاییزه یا زمستانه میگویند. رنگ بندی های مشکی نخی معمولا در بازار جزو مدل های زیر میباشند:

  • روسری های سوپر نخی مشکی
  • روسری های نخی ساده مشکی
  • روسری های پلیسه نخی تک رنگ مشکی
  • روسری های ریشه پرزی تک رنگ مشکی

از مدل هایی هستند که طرح های روسری های نخی مشکی اکثرا در این مدل ها دارای فروش بالایی میباشند.

روسری های مشکی تک رنگ باکیفیت چگونه است؟

معمولا روسری های مشکی باکیفیت دارای رنگ بندی های طبیعی میباشند و در اصطلاح بور نیستند معمولا این روسری ها نیز به علت طبیعی بودن رنگ بندی دارای قیمت های نسبتا بالایی در بازار شال و روسری میباشند.
.

روسری مشکی

روسری های تک رنگ دیجیتالی مشکی

 

یکی دیگر از مدل روسری های تک رنگ در بازار شال و روسری که دارای فروش بالایی در بازار شال و روسری میباشند طرح های روسری های تک رنگ دیجیتالی میباشند که با تنوع مدلی بسیار بالا در بازار شال و روسری عرضه شده اند طرح های دیجیتالی فانتزی،و در طرح بندی های سنتی بسیار پرفروش و پرانتخاب میباشند این طرح از روسری ها در قوارهای ۱۴۰ در اکثرا در بازار به فروش میرسند.

روسری نخی

خرید عمده روسری تک رنگ مشکی

 

برای دریافت لیست قیمت روسری مشکی ایرانی و خارجی بصورت عمده میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه گستراسکارف در ارتباط باشید و انواع جدیدترین روسری های مشکی ایرانی و خارجی را خریداری نمایید.

مجموعه گستر اسکارف

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

مجموعه گستر اسکارف شما را به خرید بهترین محصولات شال و روسری دعوت می‌نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *